Einde van een mooie ervaring

27 november 2017 - Bukit Lawang, Indonesië

Na een geweldige 2,5 maand aan reizen en nieuwe ervaringen heb ik na veel twijfelen en nadenken besloten om aan de reis terug te beginnen. Gevoelsmatig is het voor mij een veel langere reis geweest. Ik kan zeker zeggen dat ik veel mooie dingen gezien heb en een leuke tijd gehad heb met zowel locals als mede-reizigers. Een tijd om niet snel te vergeten en wie weet kom ik hier nog eens terug :)

1. Jos:
    27 november 2017
    Hoi Martijn, je hebt het toch maar aangedurfd om alleen op reis te gaan en het avontuur aan te gaan. Respect! Mijn avontuur zit er ook (bijna) op. Dus zie ik je in december weer in Nederland. Kunnen we mooi ervaringen uitwisselen 😊
  2. Monique meijer:
    Deze ervaring pakken ze je niet meer af.
    Ik hoop dat we je snel zien als je terug bent in het koude kikkerlandje.
  3. Monique:
    27 november 2017
    Martijn wat jij gezien en meegemaakt hebt vergeet je nooit meer. Doen wat goed voelt. Tot binnen kort en een goede reis terug.
  4. Anne-Marie Koppens:
    Hoi Martijn, dapper van je om tot deze keuze te komen!! Super knap om dit avontuur aan te gaan en aan te geven als het voldoende voor je is. Jij bent de enigste die dit kan bepalen.
    Neem je mooie ervaringen met je mee. Ik hoor ze graag als je terug bent.