Erawan Watervallen

28 oktober 2017 - Erawan National Park, Thailand

Vanuit Bangkok ga ik met de bus naar de schijnbaar prachtige watervallen in het Erawan National Park. We vertrekken om 8:15, dus voor we er zijn is het al 10:30. Dus ik besluit om mijn tent op te zetten en de volgende dag vroeg op te staan. De hele route bestaat uit 7 opeenvolgende niveaus. De volgende dag sta ik om 6 uur op, wetende dat de toeristenbussen pas rond 10 uur aan zullen komen. De watervallen zijn schitterend om te zien. Vanwege de vroege tijd wat minder zoninval, maar je krijgt er wel mooie toeristenvrije foto's voor terug :). Vanaf niveau 4 wordt het wel een flinke klim en begint mijn hoofd onderhand zijn eigen waterval... Aangekomen op het allerlaatste niveau is het 8:30, ik kan mooi 1,5 uur bij de mooiste waterval relaxen voor de toeristen komen. Mooi nog even mijn voeten in het water, maar al snel merk ik dat er iets aan mijn voeten zit te knabbelen. Als ik goed kijk, zie ik dat er behoorlijk grote vissen in zwemmen. Op de weg terug valt me op dat er over de hele lengte van de watervallen vissen zwemmen. Weer terug op niveau 1 is het tijd om de tent weer in te pakken en d.m.v. een busreis van 15 uur op naar Chiang Mai.