Welcome to Dragon Village

26 september 2017 - Neglasari, Indonesië

Een aantal dagen terug ben ik in Dragon Village geweest (wifi is vaak niet beschikbaar of ik heb geen tijd :p), een dorp waar mensen nog traditioneel in de natuur leven. Zelf vis vangen, manden vlechten, huizen bouwen van bamboe en hout etc. De eerste 10 km er naartoe deed ik met een mini-van. De overige 15 km besloot ik te lopen en dat loonde de moeite. Dit is by far het mooiste wat ik ooit gezien heb. Honderden locals langs de lange weg leken erg gelukkig en tegelijkertijd verbaasd om een wandelende reiziger te zien. Gelukkig is de zomervakantie afgelopen, daardoor kreeg ik een privetour door het dorp met alle uitleg. Vervolgens trokken we nog uren door de jungle-omgeving en moesten we helaas door het donker weer terug... Een tour van 8 uur (met andere toeristen normaal 1 uur) met overnachting bij de gids voor totaal 13 euro. Koopje!! Check hier zeker even de foto;s, ze zijn zeker de moeite waard. Ondertussen wordt ik steeds handiger met vervoer in het verkeer. De volgende stop is Borobudur Temple in Yogyakarta (er zijn meer stops, maar ben zo druk met reizen dat ik nauwelijks de tijd heb om het er allemaal in te zetten. Ik zet wel alle foto;s erop. Dus ben je ook geinteresseerd in de andere prachtige locaties, blader dan even door de foto;s heen. See you next time!!

1. Monique:
    26 september 2017
    GEWELDIG!!!!!
    Wat een geweldige foto's Martijn. Wat een belevenis. En je bent nog maar net weg. Dat belooft wat. Geniet ervan Martijn. Fijn om je zo te volgen.

Gr Monique
  2. Rene:
    26 september 2017
    Gaaf joh. Geniet er van. Ik doe het wel met je fotos🤣🤣